University Employees’ contract will be terminated upon “resignation” once,
The employee had notified the supervisor and submitted a resignation letter at least one month prior to the date of resignation. The employee must receive the supervisor’s approval of resignation before the employee can resign.
Temporary Employees who wish to resign from employment at Chulalongkorn University should submit the Resignation Letter (พม.15) to their supervisor at least one month prior to the date of resignation.
Responsible Person | Details |
Employee |
|
Departmental HR |
|
HRBP |
|
Title | Description | Hits | Date added | Download |
---|---|---|---|---|
ข้อบังคับจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย ว่าด้วยการบริหารงานบุคคล (ฉบับที่ 8) พ.ศ. 2564 | 277 | 24-03-2025 | DownloadPreview | |
ข้อบังคับจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย ว่าด้วยพนักงานวิสามัญ (ฉบับที่ 3) พ.ศ. 2564 | 131 | 24-03-2025 | DownloadPreview | |
ข้อบังคับจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย ว่าด้วยพนักงานวิสามัญ (ฉบับที่ 4) พ.ศ. 2564 | 129 | 24-03-2025 | DownloadPreview | |
ข้อบังคับจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย ว่าด้วยพนักงานวิสามัญ พ.ศ. 2553 | 116 | 24-03-2025 | DownloadPreview |
สถานที่ทำการชั่วคราว:
ชั้นลอย M2 อาคารเฉลิมราชกุมารี 60 พรรษา (อาคารจามจุรี 10)
และ ห้องประชุม 204 ชั้น 2 อาคารจามจุรี 3
254 ถนนพญาไท แขวงวังใหม่ เขตปทุมวัน กรุงเทพมหานคร 10330
โทร: 02-218-0151
อีเมล: hr@chula.ac.th